عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

بخش دوم آهنگ دختر

1397/12/21 14:58
6,746 بازدید
اشتراک گذاری

💢 ((آهنگ دختر)) 💢
🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

دلنازکم من                              شیرین زبونم
هم شاد و شیطون                          هم مهربونم
با چند تا ظرفو                          چادر و عینک
خاله خاله بازی می کنم با یه عروسک

آره ناز نازه دخترم من، از همه بهترم من
ناز  ناز نازه دختر، ناز نازه دختر

آهنگ دختر عمو شادان و خاله ستاره

🙏 لطفا بفرستین واسه اونایی که دختر دارن 🙏🙏🙏
مرسی بابت حمایتتون 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (6)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 فروردین 98 13:50
وای چقدر خوبه با اجازتون بزارم اینستای نوه ام😍
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
بله حتما، با افتخار 🌼
千.𝓏千.𝓏
21 خرداد 98 10:37
ببخشید شما برای برنامه ی خاله ستاره عمو شادان هستید یا اینکه خودتون ساختید ؟؟؟؟؟
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
ما خود عمو شادان و خاله ستاره هستیم ! 😀
معصومه مالکی
4 بهمن 99 12:14
سلام عمو شادان و خاله ستاره من این آهنگ رو خیلی دوست دارم 😘🌸❤️