عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

آهنگ کودکانه دختر

1398/4/10 11:29
35,249 بازدید
اشتراک گذاری

👧 آهنگ دختر 1 👧

🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

❤️❤️❤️ تقدیم به همه دخترهای گلمون ❤️❤️❤️

👧👧👧

دختر گل بارونه بهاره

هرجا باشه شادابی میاره

دختر تو خونه نعمت و نوره

دلسوز همه است، سنگ صبوره

👧👧👧

رویایی تر از رنگین کمونه

مثل ماه شب چهارده میمونه

از زشتی بدی همیشه دوره

نجیب و مهربون پر از غروره، نجیب و مهربون پر از غروره

👧👧👧

دلش پاکه مثل عطر گل یاس

مثل فرشته ها معصوم و زیباست

دختر مثل گنج و یاقوت باباست

واسه مامان قد تموم دنیاست

👧👧👧

هرجا باشه غم میشه یه لبخند

انگار روش و بوسیده خداوند

حساسه مثه یه دونه برف

نازکه دلش نشکنه یکوقت

👧👧👧

آهنگ دختر عموشادان و خاله ستاره

🌻🌻 بفرستین واسه اونایی که دختر دارن 🌻🌻

🌷🌷 مرسییییی از همه شما خانواده های عزیز بابت حمایت هاتون 🌷🌷

پسندها (12)

نظرات (8)


11 تیر 98 11:40
 عالیه ممنونم
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 98 10:06
من که کلا عاشق اهنگ های دوست داشتنی شمام👍🤗
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
شما لطف دارید ❤️😍
千.𝓏千.𝓏
13 تیر 98 8:26
عالییه ممنونم ولی دختر رحمته پسر نعمته 🙂

13 تیر 98 14:43
وااااااااای خیلی خیلی عالی بود ازتون ممنونم واسه وقتی که میزارین
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️❤️❤️
یاسمن
18 خرداد 99 10:38
عالیه 😍😉😀😊
زهرا جمشیدی
23 آبان 99 14:14
من شما را دوست دارم چون ما بچه هارو شاد شاد میکنید 
سینا
13 آذر 99 8:08
سلام به همه من سینا م و کلاس پنجمم ولی با این اهنگ ها برگشتم به بچگیم
الینا
16 مرداد 00 21:05
خیلی ممنون از آهنگ های خوبتون من و برادرم عاشق آهنگ استاد کارم لنگه ندارم هستیم ممنون😍