عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

فایل صوتی کامل آهنگ دختر

1397/12/21 15:22
159,740 بازدید
اشتراک گذاری

💢 ((آهنگ دختر)) 💢
🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

***

کوچولوی نازم                                   دختر زیبا
عسلیه مامان                                     نفس بابا
چین چینه دامن                          خوب و خوش اخلاق
یه پاپیون رو سرمه با چند تا سنجاق

آره نازنازه دخترم من، ازهمه بهترم من
ناز نازه دختر، ناز ناز دختر

***

دلنازکم من                              شیرین زبونم
هم شاد و شیطون                          هم مهربونم
با چند تا ظرفو                          چادر و عینک
خاله خاله بازی می کنم با یه عروسک

آره ناز نازه دخترم من، از همه بهترم من
ناز  ناز نازه دختر، ناز نازه دختر

[ لینک دانلود ]

فایل صوتی آهنگ دختر عمو شادان و خاله ستاره

🙏 لطفا بفرستین واسه اونایی که دختر دارن 🙏🙏🙏
مرسی بابت حمایتتون 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (15)

نظرات (16)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 اسفند 97 5:22
مرررررسی
من و دخترم این آهنگو خیلی دوست داریم و خیلی توی خونه میخونیمش😅
خیلی خیلی ممنون بابت فایل صوتی،حالا دیگه میتونیم روی عکسای دخترماین آهنگو بذاریم😀
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️ قربون شما ❤️
مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 12:11
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️🧡💛💚💙💜
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
26 اسفند 97 10:16
اگه آهنگهای صوتی بیشتری بذارید ممنون میشیم
بخاطر دخترم توی ماشین آهنگ کودکانه هم میذاریم 😉
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
حتما عزیزم ❤️
مجله اینترنتی چفچفک
16 فروردین 98 16:38
سلام این مطلب رو با نام وبلاگ خودتون در وبلاگم انتشار بدم..

ادرس وبلاگم :www.chefchefak.blog.ir
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
بله مشکلی نیست.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 اردیبهشت 98 15:32
خیلی ممنون😘
سارا
4 تیر 98 17:32
Aaaali bood
مامان سارینا
12 تیر 98 3:34
سلام خسته نباشید سارینا شما رو خیلی دوست داره تهران برنامه تون آومده بودیم خیلی خوشحال بود آهنگ دخترم حفظ کرده
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
سلام عزیزم، باعث افتخار ماست ❤️
مامان هلن
14 تیر 98 1:47
من نمیتونم آهنگ دختر رو دانلود کنم،چیکار باید بکنم؟؟
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
سلام، اگر با کامپیوتر هستید بر روی لینک دانلود کلیک راست کنید و بر روی save as بزنید.
السا
20 اسفند 98 15:16
سلام ممنونم ازاین شعر قشنگ تون
فاطمه
7 خرداد 99 15:55
عالی بود   
ثمین و سلما
16 مهر 99 21:43
سلام من و خواهرم این شعر خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست داریم  خواهرم 3 و من 12 ساله هستم  
amir mhmd
5 آبان 99 11:12
خیلی قشنگه
ابجی مهدی
14 آبان 99 12:48
وای عالی من خواهر مهدی هستم دخترم کلاس چهارمم داداشمم کلاس دهم من این اهنگو خیلی دوس دارم 
مامان ماهان
2 اردیبهشت 00 13:56
🤩
رادوین و دلوین
20 مهر 00 9:41
سلام عمو شادان و خاله پردیس ما یک دوقلو داریم رادوین و دلوین یک سال و نیمشون هست و خیلی خیلی به آهنگ های شما علاقه دارند از صبح که از خواب بیدار می&zwnjشوند تا شب روی تلویزیون ما آهنگ های شما پخش میشه
رادوین و دلوین
20 مهر 00 14:04
سلام به عموشادان و خاله پردیس ما یک دوقلو داریم رادوین و دلوین یک سال و نیمشون هست خیلی خیلی به آهنگ های شما علاقه دارن