عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

آهنگ مادر

1397/12/7 11:28
10,911 بازدید
اشتراک گذاری

😍 یک جمله کوتاه در وصف مادرتون زیر این پست بنویسین 😍

❤️ بفرستین برای مادرهای عزیز 🙏🙏

 
مادر خوبم چه مهربونه
خانم خونه عزیز جونه
وقتی مریض شم دلش میگیره
تب کنی مادر واست میمیره
 
وقتی خدا هم مادرو شناخت
بهشت رو زیر پاهای اون ساخت
هیچ کسی جای مادر نمیشه
جاش توی دل ماست واسه همیشه
 
مامانی جونم
یکی یدونم
چراغ خونم
آروم جونم
تو مهربونی
خوب و زیبایی
تو یه هدیه از آسمونایی
لالا لالایی لالا لالایی
بهترین ترانه دنیایی
دوست دارمو
نفس منی
مامانی تو
همه کس منی
ماه آسمون توی چشاته
آرامش من نوازشاته
مهربونی و یادمون میدی
خیلی واسمون زحمت کشیدی
 
تا وقتی هستی دیگه من غمی ندارم
یه دنیا خنده واسه تو آرزو دارم
با تو بهارو سبزه زارو دوست دارم
برای خلقتت خدارو دوست دارم
 

آهنگ مادر

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
9 اسفند 97 8:54
مادرم تو باشي و خدا دنيا برايم بس است ...💝
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️ ❤️ ❤️ ❤️
مامان امیرعلیمامان امیرعلی
10 اسفند 97 15:24
سلام. کلیپ قشنگی بود . ممنون 
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️❤️❤️
asalasal
11 اسفند 97 4:17
امیدوارم همیشه موفق باشید
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️❤️❤️
یه مامان که عاشق پسرشهیه مامان که عاشق پسرشه
18 اسفند 97 6:49
خیلی زیبا و دوست داشتنی😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 اردیبهشت 98 17:36
وای خیلی خوبه😍😘
خدا دلتونو شاد کنه
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
فدای شما ❤️
دینا
25 شهریور 99 16:42
سلام عموشادان خاله ستاره دوستتون دارم
مریم نیزاری
14 فروردین 00 21:38
👌سلام من ویدیو شما رو خیلی دوست دارم و عمو شادان و خاله ستاره امید وارم شاد و سلامت باشید من مریم هستم اسمم مریمه خیلی دوستتان دارم 😘😘
عسل
9 دی 00 13:29
سلام. عالی🤩😍😊😘👏👌🌹💜