عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

آهنگ پسر

1397/11/6 10:27
23,947 بازدید
اشتراک گذاری

💢 ((آهنگ پسر ٢)) 💢
🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

پسرم و ماهم                              پشت و پناهم
دل میبرم از همتون                       با یه نگاهم
استاد کارم                                  لنگه ندارم
مردونگی تو قلبمه                         کم نمیارم

خوشتیپ و رعنا، پسر                       باهوش و دانا، پسر
از همه بهتر
***
پسر که باشه                      غمت نباشه
پسر عصای دست                 مامان و باباشه
سالم و سرحال                  خندون و خوشحال
ورزش و بازی میکنم               با توپ فوتبال

خوشتیپ و رعنا، پسر                      باهوش و دانا، پسر
از همه بهتر

🙏 لطفا بفرستین واسه اونایی که پسر دارن 🙏🙏🙏
مرسی بابت حمایتتون 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان صدرامامان صدرا
6 بهمن 97 19:52
عالی💙
مامانمامان
8 بهمن 97 8:15
خیلی عالی.من دوتا پسر دارم
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
خدا حفظشون کنه 😍
mohsen baba
21 اردیبهشت 98 12:33
پسرم گلم 
آقا شایان
این آهنگ قشنگ تقدیم به وجود نازنینت
تقدیم به تو که با اومدنت گره های زندگی من رو با دستای کوچکت گشودی
مامان صدرا
29 اردیبهشت 98 0:37
ممنونم عموشادان و خاله ستاره جان من ی ماهه هر روز این اهنگ های پسر شما رو گوش میکنم و لذت میبرم 😍😍😍😍💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
ممنون عزیزم، افتخاریه برای ما ❤️❤️
...
31 اردیبهشت 98 17:08
خیلی عالی، سپاس فراوان.
اما کاش فایل صوتی رو هم قرار میدادید.
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️ چشم تلاش می کنیم فایل های صوتی روهم منتشر کنیم.
بابای طاها
12 فروردین 99 18:27
سلام کاراتون حرف نداره من برای 17 نفر ارسال کردم فقط فایل صوتیش رو از کجا میشه تهیه کرد؟ 😂😂چرا وسطش دعواتون شد😂