عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

فایل صوتی آهنگ کودکانه آخ جون غذا

1398/3/28 17:49
113,050 بازدید
اشتراک گذاری

🍵 فایل صوتی آهنگ آخ جون غذا 🍵

❤️ کوچولوهایی که صبحانه و نهار و شام نمیخورن و عادت بدغذایی دارن حتما آهنگ آخ جون غذا رو بهشون نشون بدین ❤️

🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

🍵🍵🍵

اگه می خوای سرحال و زنده باشی

بزرگ بشی قد مامان بابا شی

باید غذا خوب بخوری همیشه

بچه نق نقو بزرگ نمیشه، بچه نق نقو بزرگ نمیشه

🍎🍎🍎

مامانی برام غذا میپزه

آخ جون آخ جون آخ جون

غذای سالم، خوب و خوشمزه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍐🍐🍐

من میخورم میوه تازه

آخ جون آخ جون آخ جون

صبحانه نهار شام به اندازه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍊🍊🍊

مامانی برام غذا میپزه

آخ جون آخ جون آخ جون

غذای سالم، خوب و خوشمزه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍓🍓🍓

من میخورم میوه تازه

آخ جون آخ جون آخ جون

صبحانه نهار شام به اندازه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍒🍒🍒

ببین چقد لطف خدا زیاده

که این همه غذا خوراکی داده

غذا بخور که لازم و مفیده

به بدنت نیرو انرژی میده، به بدنت نیرو انرژی میده

🍳🍳🍳

مامانی برام غذا میپزه

آخ جون آخ جون آخ جون

غذای سالم، خوب و خوشمزه

آخ جون آخ جون آخ جون

🥧🥧🥧

من میخورم میوه تازه

آخ جون آخ جون آخ جون

صبحانه نهار شام به اندازه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍽🍽🍽

مامانی برام غذا میپزه

آخ جون آخ جون آخ جون

غذای سالم، خوب و خوشمزه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍒🍒🍒

من میخورم میوه تازه

آخ جون آخ جون آخ جون

صبحانه نهار شام به اندازه

آخ جون آخ جون آخ جون

🍵🍵🍵

[ لینک دانلود ]

🍵🍵🍵

فایل آهنگ آخ جون غذا عمو شادان و خاله ستاره

پسندها (5)

نظرات (8)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 خرداد 98 9:32
عالی بود 
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
29 خرداد 98 9:40
شعرتون زیباست مثل همیشه
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️

30 خرداد 98 14:44
عااالی
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
❤️❤️❤️
آینور و آیدین
19 مرداد 98 15:28
خیلی از شعر هاتون خوشمون میاد
و خیلی دوستتون داریم
 
حنانه
27 تیر 99 14:12
😍خاله ستاره جون دوستت دارم💖  
pantae
12 مهر 99 19:47
سلاااام خاله ستاااره و عمو شادان  خیلییی  عاالی بود واقعا خیلی دوستتون دارم😍😍😍❤❤  
معصومه
9 دی 99 13:10
خیلی عالی است فقط چطوری دانلودش کنم😍 
ناشناس
21 بهمن 99 12:29
 عمو شادان و خاله ستاره جون ممنونم مثل همیشه عالی و فوق العاده  و فقط لطفا میشه بگید ایا میتونیم دانلودشون کنیم