عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

فایل صوتی کامل آهنگ دختر و پسر

1398/3/27 10:12
35,771 بازدید
اشتراک گذاری

👧 فایل صوتی کامل آهنگ دختر و پسر 👦

🙋‍♂️ عمو شادان و خاله ستاره 🙋🏻⭐️

👧👦

دختر نمک و نعمت خونه

پری کوچولوی شیرین زبونه

پسر عمر و نفس، عزیز جونه

باهوش و شجاع و مهربونه

👧👦

دختر و پسر فرقی ندارن

هر دو لطف آفریدگارن

یک ماه و اون یکی ستاره

هر گلی یه عطر و بویی داره

👧👦

پسر انگشتر و دختر نگینه

مهر هر دوشون به دل میشینه

بچه ها همه خوب و نمونن

مامان و بابا عاشقشونن

👧👦

دختر و پسر فرقی ندارن

هر دو لطف آفریدگارن

یک ماه و اون یکی ستاره

هر گلی یه عطر و بویی داره

👧👦

[ لینک دانلود ]

👧👦

فایل صوتی کامل آهنگ دختر و پسر عمو شادان و خاله ستاره

پسندها (4)

نظرات (7)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 خرداد 98 19:35
مثل همیشه عالی👍
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
29 خرداد 98 9:47
با اجازتون دانلودش کردم
آتنا
25 مرداد 98 14:42
خیلی عالی من که روزی ۸بار گوشش میدم
فاطمه
15 آبان 99 11:38
سلام عمو شادان، خاله پردیس من عاشق شما هستم رو فلشم همش از فیلم و آهنگ های شما دارم، یه خواهر ۳ساله دارم اگه تو فلش شما رو ببینه من نیارم گریه میکنه، داداش ۶ ماهم گریه میکنه من براش آهنگ شما رو میارم آروم میشه. 💖
​​​​​​اسم من فاطمه مختاری۱۱ساله
اسم آبجی م هم رقیه مختاری ۳ ساله
اسم داداشم علی مختاری ۶ ماهه. 
اگه میشه جواب منم بدین مثل بقیه. 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
عمو شادان ،خاله پردیس، ماسک رو فراموش نکنید،در خانه هم بمانید. 
دوستون دارم عاشق اون هستم. 💖
ما از زرند کرمان به شما پیام میدم. 
خدافظ
النا
9 شهریور 00 16:11
این خیلی خیلی خیلی آهنگ قشنگی آهنگش به همه گفتم الیییییی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋👑
سلاله
8 اردیبهشت 01 21:46
سلام خسته نباشید امکانش هست آهنگ خام شعر دختر و پسر را هم بفرستید تا ما هم بتونیم با آهنگش خودمون برای بچه ها بخونیم؟