عمو شادان و خاله ستاره

آهنگ های کودکانه

آهنگ بچه نمونه

1398/4/1 12:24
5,805 بازدید
اشتراک گذاری

🌸 آهنگ بچه نمونه 🌸

💞 عمو شادان و خاله ستاره 💞

❤️ تقدیم به همه کوچولوهایی که مودب و مرتبن و همیشه به حرف بزرگتراشون گوش میدن ❤️

🌼🌻🌼🌻🌼

ببین منو چه ناز و خوش زبونم

بچه ی دوست داشتنی و نمونم

گوش می کنم حرف مامان و بابامو

هیچ وقت بلند نمی کنم صدامو

🌼🌻🌼🌻🌼

عاشق مامان بابامم

که مثل نفس باهامن

شکر می کنم خدارو

که داده به من اونارو

🌼🌻🌼🌻🌼

مهربون و مودبم

هـــای های

تمیز و گل و مرتبم

هـــای های

قوی و اهل ورزشم

هـــای های

غذا می خورم بزرگ بشم

هـــای های

🌼🌻🌼🌻🌼

آهنگ بچه نمونه عمو شادان و خاله ستاره

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 تیر 98 16:49
عالی خسته نباشین😍😘🙏
عمو شادان و خاله ستاره
پاسخ
ممنون، سلامت باشید ❤️
شقایق
24 دی 99 12:04
سلام خاله ستاره عزیزززززِناز و عمو شادان واقعا عالی هستین . هیچکی تا بحال مثل شما شعر های پر محتوا و عاااالی برای کوچولوهامون نخونده بود .  واقعا ممنون خدا قوت . فقط من آهنگ بچه نمونه رو بصورت فایل صوتی میخوام دانلود کنم ! چکار کنم؟